luni, 1 martie 2010

In prima saptamina unde ma opream, se gaseau mereu curiosi...cit costa,ce dotari are,cum ai luat-o.....iar pt mine era un motiv de mindrie.....in luna augus 2008 am facut primul drum acasa cu fordul kuga, era ceva divers in comparatie cu alte dati, cruise control 120 ,viteza de croaziera acceptabila( defect profesional ) " chi va piano,va sano e va lontano " cum zic neamurile noastre, consum de 6,4 pina in oradea, de acolo am crescut la 6,8,dar pt strazile noastre a fost ok, gropile le suporta bine, traficul la cluj ( infernal, imi parea rau dupa milano ) dar cu rabdare ajungi acasa.
Am uitat, la vama din Bors functionarul vamal a confundat kuga cu toyota, dar cind a vazut ca ma uit urit si-a cerut scuze, .....hehhehheh......era la primul impact !

In trentino-alto adige,patria alpilor dolomitici sint o multime de pasuri ( trecatori ),in care poti testa cu adevarat o masina ....si eu am inceput cu Pasul Stelvio,ce face legatura intre provincia de Bolzano si Bormio.....
Il Passo dello Stelvio (in tedesco Stilfser Joch, 2.758 m s.l.m.)....
48 de tornante in prov de bolzno
36 de tornante in prov de sondrio

cel mai inalt pas automobilistic din italia, si al 2-lea in europa
http://www.passostelvio.com, pt cei interesati va recomand sa mergeti (vara) sau iarna la schi......
ok, dupa stelvio am facut pasul de foscagno,intre bormio si livgno, o alta zona superba....www.livigno.com/...dar si o zona de taxfree, intre italia si elvetia.....si ca sa fie ziua cu adevarat o zi de munte, de intors acasa din bormio spre puntea de lemn (ponte di legno,in original) am trecut prin pasul gavia 2651 m, unde in luna august zapada era la ea acasa.....www.bormio3.it/passo_gavia/ ....strada unde daca intlnesti o bicicleta....si sint multi cu mountain bike.....e bine ala cu bicicleta tre sa faca manevre ca sa treaca....hhheheh ...nu exagerez cu nimic.
Am terminat pe seara cu pasul tonale, care leaga provincia de trento....1.883 m, mai putin inalt...da eram obosit....www.passotonale.it.....pas pe care l-am facut si cu dinozauru'...da asta este o alta poveste

3 comentarii:

  1. omule devii un geo bogza al zilolor noastre ! chiar ai un talent ancestral de povestitor! sincera sa fiu, sunt cu ochii pe tine !!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ne place enorm cum scrii- pacat ca o faci cam rar- si nu de putine ori trecem pe la blogul tau ca sa vedem daca ai mai postat ceva !!! Ma surprinde faptul ca nu ai trecut la profil si ........yahoo.com pentru a ne putea si noi dezvalui identitatea fara a mai semna „anonim” ! Am postat cateva fotografii in jurnalul tau de bord, sper sa nu te deranjeze !!! :))
    La buna vedere !Lacramioara

    RăspundețiȘtergere
  3. Citind toate posturile tale imi vine sa cobor in garaj sa iau masina si sa plec si eu hoinar prin locurile care le descri asa de fain !!! Eu ma delectez mai mult urmarindu-ti si blogul dedicat Dinozaurului ! Deci...nu hoinaresti singur...suntem cu tine...

    RăspundețiȘtergere